دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳

دومين پست

۹ بازديد

واترجت

واترجت مدل PW-C 20 يك دستگاه واترجت خانگي ساخت كمپاني DiBO بلژيك مي باشد . اين واترجت در سال 2016 توسط اين كمپاني طراحي و توليد گرديده است . از اين دستگاه شستشو فشار قوي مي توان در محيط هاي اداري ، خانگي ، بيمارستاني و مجتمع هاي تجاري استفاده نمود . يكي از مهمترين ويژگي هاي اين دستگاه ساختار بسيار سخت كار با ابعاد بسيار كوچك با وزن بسيار كم مي باشد . به همراه اين دستگاه واترجت مي توان ترولي مخصوص جا به جايي و پايه نگه دارنده ديوار را نيز تهيه نمود . اين دستگاه جت واش دستي مجهز به سيستم TTS (Total stop system) مي باشد كه در زماني كه كاربر از دستگاه روشن استفاده نمي كند بدون آنكه نياز به خاموش كردن دستگاه باشد پس از 15 الي 30 ثانيه به حالت stand by مي رود كه سبب كاهش استهلاك پمپ و الكترو موتور مي شود . اين دستگاه واترجت مجهز به يك الكترو موتور تك فاز با حداكثر توان مصرفي 2.5 كيلووات مي باشد كه يه يك پمپ سه پيستون با پيستون ها ي سراميكي متصل گرديده است . فشار كاري دستگاه 150 بار و دبي آن تنها 8 ليتر در دقيقه معادل 500 ليتر در ساعت است ! ! ! !

 

مبلمان اداري

مبل استار در زمينه توليد طراحي و ارائه مبلمان اداري براي دست يابي به موفقيت در بازارهاي رقابتي موارد ذيل را به كار مي برد :

• استفاده از تجربه افراد متخصص و پرسنل كارآمد

• توليد بالا

• استاندارد در توليد

• طراحي و ساخت مبلمان اداري با توجه به نياز خريداران

• بهره گرفتن از تكنولوژي مدرن

• قيمت مناسب

اين فروشگاه سعي دارد با حذف واسطه به صورت مستقيم با مشتريان خود براي عرضه انواع مبلمان اداري مديريت و كارشناسي ،صندلي هاي كارمندي و كنفرانس در وقت و هزينه مخاطبين صرفه جويي نمايد .

 

تيرچه

براي اجراي سقف شيوه هاي متفاوتي وجود دارد و يكي از قديمي ترين انواع آن سقف طاق ضربي مي باشد در اين مقاله بعضي از ويژگيهاي اين نوع از سقف توضيح داده شده البته در سالهاي اخير به علت همگن نبودن اين سقف و رفتار نامناسب آن در زلزله اجراي اين گونه از سقف منسوخ شده و بجاي آن از سيستم سقف تيرچه بلوك استفاده مي شود.

سقف كامپوزيت يا مركب به سقفي گفته مي‌شود كه تيرهاي فلزي با تركيب با بتن لنگرهاي خمشي و برشي را تحمل مي‌كنند. بدين صورت كه بال بالايي تيرها به همراه بتن روي آن فشار را تحمل كرده و بال پاييني تير نيروي كششي را تحمل مي‌نمايد و به عبارت ديگر مقطع مركب از فولاد و بتن در تيرها براي تحمل لنگرهاي كششي و فشاري خواهيم داشت. براي درگير كردن بتن و فولاد در تيرها از برشگيري جوش داده شده روي بال بالاي تيرها استفاده مي‌شود.

 

فيلم برداري عروسي

خلاقيت و هنرنمايي در بهترين شب زندگي همراه با   آتليه عكاسي عروسي پوپك براي زوج هاي جوان در شب عقد و عروسي فراهمي مي باشد. هميشه چيزي كه كه از يك مراسم و جشن با قي مي ماند، عكس و فيلمي است كه ثبت شده است. در يك ميهماني، جشن تولد اگر با دوربين تبللت يا گوشي خود چند عكس و فيلم كوتاه بگيريد، تازه يادتان مي افتد كه در آن شب به يادماندني شام چه خورده ايد يا چه لباسي به تن داشته ايد و چه كساني همراه با شما خاطره اي را ساخته اند. جشن عروسي كه جاي خود دارد و تشريفات و برنامه ريزي هاي مختص به خود كه شايد خاطره انگيزترين شب زندگي نه تنها به يادماندني ترين شب زندگي باشد بلكه آنقدر عروس و داماد مشغول جشن مي شوند كه مي توانند نحوه برگزاري مراسم را در همين فيلم دنبال كنند. البته نارضايتي زماني پيش مي آيد كه عكس و فيلم ها از كيفيتي مناسب و صحنه و دكورهاي زيبايي طرح ريزي نشده باشد كه جايي براي جبران نيز نمي گذارد. بنابراين نكاتي را براي انتخاب آتليه عكاسي عروس خود انتخاب نماييد كه بهترين خدمات و امكانات را جهت فيلم برداري عروسي و عكاسي عروسي تان در نظر بگيريد و فراهم سازي نمايد.

نكاتي كه در انتخاب يك آتليه عكاسي عروسي جهت فيلم برداري عروسي و عكاسي عروسي لازم است رعايت گردد در زير به آنها پرداخته مي شود، اين نكات كافي نيست.

 

تابلو سازي

امروزه با توجه به ايده هاي مختلف و سليقه هاي متفاوتي كه وجود دارد، تابلو چلنيوم هاي تبليغاتي مختلفي روانه بازار شده است. تابلو سازي  و تبليغات مرتبط به اين حرفه بسيار تخصصي و حرفه اي تر از قبل شده است. متخصصان و مهندسان شركت تبليغاتي آوازه نيز نيز به دنبال يادگيري و آموزش متدهاي جديد فعاليت هاي خود را در اين زمينه همچنان مديريت مي كند و بر دانش و تجربه خود افزوده است.

در گذشته استفاده از نمونه تابلوهاي تبليغاتي محدود، اجازه انتخاب جهت ساخت نمونه هاي متفاوت و متمايز را نمي داد. با گذشت زمان و پيشرفت علم در زمينه تابلو سازي به ويزه تابلو سازي حروف برجسته و تابلو چلنيوم تحول عظيمي را در اين عرصه به وجود آورد. استقبال چشمگير از تابلو چلنيوم باعث گرديده است تا متريال هاي مختلفي براي اين نمونه تابلو سازي ايجاد گردد. تابلو چلنيوم با پلكسي گلس يكي از شيوه هاي نوين در تابلو سازي است كه نماي شهر را و سر درب ساختمان هاي مسكوني و غير مسكوني را به طرز عجيبي دچار تغييراتي زيبا ساخته است.

از زيبايي و جلوه گري تابلو چلنيوم كه بگذريم، مقاومت و استحكام اين تابلو مشتريان را حيرت انگيز تر مي سازد، طول عمر طولاني چلنيوم ارزش آن را دو چندان كرده است. همچنين تابلو چلنيوم مزيت هاي ديگري نيز دارد كه مي توان به  صرفه جوئي فراوان در وقت ،نيروي انساني، و ساختار با دوام، زيبا، و سازگاري با سيستم هاي كامپيوتري اين نمونه تابلو سازي اشاره كرد.

چلنيوم

تابلو سازان نقش مهمي در تغيير سيماي شهر و نماي ساختمان شما دارند، عجله و بي سليقگي مي تواند شما را از تصميم كه براي اين كار گرفته ايد، پشيمان سازد، يا هرگز رضايتي در هزينه اي كه براي اين تبليغات صرف كرده ايد، نداشته باشيد. توجه به جزئيات، دقت و داشتن خلاقيت مي تواند تابلو چلنيوم هنرمندانه اي را براي شما اماده سازد كه قطعا اين كار به دست يك تابلو ساز حرفه اي و با تجربه رخ مي دهد.

 

دستگاه كارتن سازي

شروع هر كسب و كاري مستلزم  استفاده از وسايل و ابزارهايي است كه سبب رواج يافتن آن شود. كار با دستگاه كاغذ سازي نيز جز  مشاغلي است كه لازم به داشتن دستگاه ها و ماشين الاتي مفيد و با امكانات بالا مي باشد، تا بتوان در حوضه رقابتي  امروزي مورد قبول  مخاطبان باشد و مهمتر از آن بتوان مخاطبين به عنوان مشتريان دائمي حفظ نمود. دستگاه كاغذ سازي و دستگاه كارتن سازي كه كاربرد  بسياري دارند، بدون در نظر گرفتن اين كه مي توان كسب و كاري را با دستگاه كارتن سازي و دستگاه كاغذ سازيبه ثبت رساند ، تعداد زيادي از توليدكنندگان اصلي از همچين دستگاه هايي بهره مند هستند تا بتوانند براي محصولات خاص خط توليدشان جعبه هايي را به طور فوري تهيه نمايند. اما بيشترين قسمت كار جهت بسته بندي توسط جعبه ها و كارتن هايي مي باشد كه به طور  سفارشي از سوي شركت هاي كارتن سازي و جعبه سازي توليد مي گردد. در واقع اين كار به اندازي مورد اهميت واقع شده است كه صنايع كوناگون (پوشاك، مواد غذايي، آرايشي، بهداشتي، دارويي، خشكبار، خودرو، قطعات، ابزارآلات، لوله اتصالات، لوازم خانگي، لوازم صوتي و تصويري و …) را درگير ساخته است.

 

گمرك

ماده ۲ـ گمرك جمهوري اسلامي ايران سازماني دولتي تابع وزارت امور اقتصادي و دارايي است كه به‌عنوان مرزبان اقتصادي كشور نقش محوري و هماهنگ‌كننده را در مبادي ورودي و خروجي كشور دارد و مسؤول اعمال حاكميت دولت در اجراي قانون امور گمرك و ساير قوانين و مقررات مربوط به صادرات و واردات و عبور(ترانزيت) كالا و وصول حقوق ورودي و عوارض گمرك و مالياتهاي مربوطه و الزامات فني و تسهيل تجارت است. گمرك جمهوري اسلامي ايران براي انجام وظايف قانوني خود، سطوح واحدهاي اجرائي موردنياز را بدون رعايت ضوابط و تقسيمات كشوري و ماده (۳۰) قانون مديريت خدمات كشوري، متناسب با حجم و نوع فعاليتها تعيين مي‌نمايد. تشكيلات گمرك و واحدهاي اجرائي متـناسب با وظايف و مأموريتهاي محوله توسط گمرك جـمهوري اسلامي ايران تهيه مي‌شـود و پس از تأييد وزير اموراقتصادي و دارايي به تصـويب هيأت وزيران مي‌رسد.

 

پكيج ديواري

سيستم هاي گرمايشي و سرمايشي خانه و محل كار بر روند عملكرد ما تاثير زيادي دارد. دماي هواي نامناسب در محيط خانه و اداره آزار دهنده و طاقت فرسا مي شود كه مي توان با  سيستم هايي از قبيل  پكيج ديواري و داكت اسپيلت به درجه ي هواي مطلوب محيط دست پيدا كرد  و درجه حرارت محيط داخلي را  كنترل دارند.

از زمان هاي گذشته ازعوامل مختلفي در ايجاد دماي مناسب  بهره  گرفته و  براي رفع گرما و سرماي زياد  محيط   داخلي  محل كار و زندگي از سيستم هاي گرمايشي و سرمايشي  زيادي مثل بخاري هاي گازي و برقي ،  شوفاژ در جهت گرما و از  كولر آبي،كولر  برقي و…براي كاهش دما  تا به حال  استفاده مي گردد. با پيشرفت علم و   تكنولوژي سيستم هاي  با امكانات بيشتر  و مناسب تر مانند پكيج ديواري ، داكت اسپيلت با نمونه هاي متفاوت  كامل شده  و به بازار عرضه شده است . پكيج ديواري براي  تنظيم درجه حرارت  محيط  داخلي محل كار و منازل اداره ها ،هتل و… پيشنهاد خوب و مناسبي بوده  همچنين مورد پسند قرار گرفته شده است . پكيج ديواري احتياج به  محيط زيادي از اتاق ندارد  و در قسمتي  از ديوار در بالا قرار گرفته  و به آساني  با  كنترلر قابل كنترل است .

داكت اسپيلت كه در جهت تهويه مناسب  هواي داخلي منزل  و ادارات بسيار خوب است . در مكان هاي متفاوتي  مانند  سالن هاي بزرگ  ، وسايل حمل و نقل عمومي داخل شهر يا خارج شهر ، رستوران ، سوله ها و كارخانه ها بسيار مناسب  بوده . همچنين محل نصب آن  كه بر روي  ديواراست  قابل توجه مي باشد ، داكت اسپيلت روي  فضاي داخلي كه در آن  مكان نصب شده  تاثير نامناسب نگذاشته  و همچنين  از فضاي كف كم نمي كند .

داكت اسپيلت  به دليل توانايي در تنظيم  تهويه و هوا مناسب در جهان بسياربهره گرفته شده است  و هر روز بيشتر مورد استفاده قرار مي گيرد.

در اين سال ها پكيج ديواري و داكت اسپيلت نقشي خوب  و بسياري  در فضاهاي بسته دارند  و قابل ذكر است تكنولوژي استفاده شده در آن  ها نقش بسياري دارند

 

روسري

آنچه تا كنون از انواع پوشش سر، كلاه، روسري ، دستمال، شال و همانند آن سخن گفتيم مربوط به دوره چنديدن قرن گذشته قبل از اسلام و زمان مادها تا دوران هخامنشي مي باشد كه دو دوره اشكاني و ساساني را نيز در اين مقاله دنبال مي كنيم و پيشينه پوشش سر و استفاده از كلاه و دستار ( روسري ، دستمال يا شال) مي پردازيم.

شال و روسري دوره اشكاني:

در كلاه و تاج عهد اشكاني بازتاب سبك هخامنشي بخوبي ديده مي شود. از انواع تاجهاي اشكاني، نوعي كلاه كوتاه نمدي مخروطي شكل كه بادگار دوران سگاهاست و در عهد هخامنشي متداول بوده است ولي نوك مخروطي آن به بلندي دوره قبل نيست. گوش پوش هاي آن بلند بوده و تا روي شانه ها مي رسيده است. در نقوش اين نوع كلاه بر سر مغهاي آن روزگار ديده شده، با اين تفاوت كه اطراف آن شيارهايي ديده مي شود. در تنديسي كه در لرستان (ايذه مالمير) كشف شده، نوع پوشش و استفاده از كلاه و دستار ( روسري ، دستمال يا شال ) بر سر شاهان مشاهده مي شود كه مانند نوار دور سر پيچيده شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.