دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳

post

seo

post

۹ بازديد


از زمان هاي گذشته ازعوامل مختلفي در ايجاد دماي مناسب  بهره  گرفته و  براي رفع گرما و سرماي زياد  محيط  داخلي  محل كار و زندگي از سيستم هاي گرمايشي و سرمايشي  زيادي مثل بخاري هاي گازي و برقي ،  شوفاژ در جهت گرما و از  كولر آبي،كولر  برقي و…براي كاهش دما  تا به حال  استفاده مي گردد. با پيشرفت علم و  تكنولوژي سيستم هاي  با امكانات بيشتر  و مناسب تر مانند پكيج ديواري ، داكت اسپيلت با نمونه هاي متفاوت  كامل شده  و به بازار عرضه شده است . پكيج ديواريبراي  تنظيم درجه حرارت  محيط  داخلي محل كار و منازل اداره ها ،هتل و… پيشنهاد خوب و مناسبي بوده  همچنين مورد پسند قرار گرفته شده است . پكيج ديواري احتياج به  محيط زيادي از اتاق ندارد  و در قسمتي  از ديوار در بالا قرار گرفته  و به آساني  با  كنترلر قابل كنترل است .


در مقاله زير مزاياي استفاده از سقف تيرچهو بلوك بيان شده است.

  • به دليل بهره گيري از  بلو كهاي توخالي و حذف بتن ناحيه كششي، مصرف بتن به ميزان قابل توجهي كاهش ميابد.
  • به علت كاهش فضاي بتني با استفاده از بلوكها در ناحيه كششي، مصرف آرماتورها نيز كاهش مي يابد كه از لحاظ اقتصادي نيز مقرون به صرفه است.
  • به دليل توليد صنعتيتيرچهو بلوك در كارخانه، كيفيت بهتري حاصل شده و نياز به نيروي انساني هم كاهش مي يابد.
  • به دليل  وزن كم تيرچه ها، جابه جائي  آنها توسط كارگران ميسر بوده و در ساختمان هايي كه تعداد طبقاتشان كم است، نيازي نيست از تاور استفاده نمائيم

دستگاه كارتن سازي بسياري براي ساخت و تهيه كارتن در بازار عرضه مي شود، شركت …. با سال ها تجربه و مهارت در زمينه فروش انواع  دستگاه كارتن سازي سه لايه و پنج لايه در خدمت مشتريان عزيز در سراسر كشور مي باشد. دستگه كارتن ساز اين شركت ماشين آلات مناسبي جهت آماده سازي انواع جعبه هاي زيبا و متنوع در ابعاد مختلفي است كه مرغوبيت و كيفيت بالاي آن باعث گرديده است كه انوع دستگاه كارتن سازي اين شركت، شامل گارانتي و خدمات پس از فروش باشد. نصب و راه اندازي دستگاه كارتن سازي توسط تكنسيني مجرب و مسلط انجام مي شود و آموزش هاي لازم در اين خصوص به شما ارائه مي گردد. همچنين تعمير و نگهداري دستگاه كارتن سازي در زماني كوتاه صورت مي پذيرد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.